Contact met Lenzenshop
Bij Lenzenshop kunt u zelf bepalen welke manier van contact zoeken u het prettigst vindt. Wij zorgen er in ieder geval voor dat u zo snel mogelijk antwoord krijgt. U kunt ook op onze veel gestelde vragen pagina kijken.
Klachten
Heeft u een klacht over Lenzenshop of over onze producten of diensten? Wij behandelen uw klacht altijd binnen 14 dagen. U kunt uw klacht sturen via e-mailadres info@lenzenshop.nl of een brief sturen naar bovenstaand postadres. Indien u zich niet kunt vinden in de geboden oplossing kunt u zich wenden tot geschillencommissie: www.sgc.nl
Contact per e-mail
Veel van uw vragen kunnen worden afgehandeld per e-mail via klantenservice@lenzenshop.nl. Voor u is dit wellicht de makkelijkste manier van contact zoeken. Voor vragen over uw order, onze producten en overige vragen gebruik u het contact formulier . Wij beantwoorden uw e-mail op werkdagen veelal binnen 12 uur en uiterlijk binnen 24 uur.
Contact per e-mail
U kunt van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 terecht bij onze telefonische klantenservice via telefoonnummer 010 414 2835 (lokaal tarief). Lenzenshop heeft altijd voldoende servicemedewerkers om u snel te woord te staan. Zo staat u nooit vervelend in de wacht.